BELEDİYE; Belediyemize Burs Başvurusu Yapacak Öğrenciler !

Belediyemizin Yükseköğretim Öğrencilerine Yapacağı Eğitim Yardımı Başvuruları Başladı…

Maddi sorunlarla karşılaşarak eğitimini devam ettiremeyecek duruma düşen ve/veya zorlanan, örgün olarak öğrenim görmek (öğrencilerin derslere katılımının zorunlu olduğu eğitim türü) şartıyla yükseköğretim öğrencilerine, ailesi Karabiga’da ikamet etmek kaydıyla burs niteliğinde olmayan geçici ve karşılıksız nakdi eğitim yardımı  yapılması planlanmaktadır. Yapılacak nakdi eğitim yardımının miktarı, Belediyemizin bütçe imkânları ve yararlanan öğrenci sayısı doğrultusunda belirlenecektir.

    Eğitim yardımından faydalanmak isteyen öğrenciler istenen belgeleri elden veya posta yoluyla Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü’ ne 16 Aralık  2019 Pazartesi günü mesai saati bitimine kadar ulaştıracaklardır. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

    Yapılan inceleme sonucunda başvurusu uygun görülenlere, Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü’ nün öğrenci adına Ziraat Bankasında açtıracağı hesap numarasına ödeme yapılacaktır. Öğrenci ilk ödemeyi okuluna en yakın Ziraat Bankası Şubesinden elden alacak, bu esnada adına ait bankkartını da teslim alacaktır. Takip eden ödemeleri bankkartı ile dilediği yerden alabilir.

Eğitim yardımından faydalanmak için aranan şartlar:

1-)Maddi sorunlarla karşılaşarak eğitimini devam ettiremeyecek duruma düşen ve/veya zorlanan,

2-) Ailesinin Karabiga’ da ikamet ediyor olması ( anne veya baba ),

3-) Örgün Yükseköğretim öğrencisi olmak,

4-) Disiplin Yönetmeliği’nde yer alan okuldan kısa süreli  uzaklaştırma, okuldan tasdikname ile uzaklaştırma ve örgün eğitim dışına çıkarma, okuldan ilişik kesme cezaları almamak.

5-) Kredi ve Yurtlar Kurumu’ ndan burs veya kredi almıyor olmak.

Başvuru esnasında istenen belgeler:

1-) Durumunu içeren başvuru dilekçesi ( alttaki linkten indiriniz )

2-) Öğrenim Belgesi ( Yeni başlayanlar için kayıt belgesi- ara sınıflar için  transkript1)

3-) Ailenin ( anne veya baba ) Karabiga da ikamet ettiğine dair ikametgah belgesi.

4-) Disiplin Yönetmeliği’nde yer alan okuldan kısa süreli  uzaklaştırma, okuldan tasdikname ile uzaklaştırma ve örgün eğitim dışına çıkarma, okuldan ilişik kesme cezaları almadığına ilişkin belge.

5-) KYK burs başvuru sonucunu gösterir belge

Başvuru şekli:

Eğitim Yardımından yararlanmak isteyen öğrencilerin istenen belgelerin asılları ile birlikte  Belediyemize müracaat etmeleri gerekmektedir.  Ancak, yıl sonuna kadar asıl evrakların Belediyemize iletilmesi şartıyla, üstte belirtilen başvuru süresi içerisinde (16 Aralık  2019 Pazartesi ) Belediyemizin 0 286 354 2360 nolu faksına başvuru evrakları iletilebilir.

1ARA SINIFLAR İÇİN ÖNEMLİ:Eğitim kurumlarınca düzenlenen  TRANSKRİPT belgelerinin bazılarında öğrencinin disiplin ceza durumuna ilişkin bilgilerin yer aldığı, bazı TRANSKRİPT belgelerinde ise bu bilgilerin yer almadığı görülmektedir. Bu nedenle okulunuzdan aldığınız TRANSKRİPT belgesinde disiplin cezası  alıp almadığınız, disiplin cezası aldıysanız cezanın ne olduğu (Disiplin Yönetmeliği’nde yer alan okuldan kısa süreli  uzaklaştırma, okuldan tasdikname ile uzaklaştırma ve örgün eğitim dışına çıkarma, okuldan ilişik kesme cezaları almadığına ilişkin belge.) açıkça belirtilmelidir. Şayet TRANSKRİPT belgenizde bu bilgiler yer almıyorsa ayrıca belgelendiriniz.

BAŞVURU BELGESİNİ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN...  

DİĞER HABERLERİMİZ ve DUYURULARIMIZ